FLAIX 09.- El Cooppel PICH. Allí on hi hagi una persona que pensi i vulgui superar-se, allí tenim un client potencial.-
El Cooppel. PICH
Obert a tothom.-
Allí on hi hagi una persona que pensi i vulgui superar-se, allí tenim un client potencial.-
Podem dir que qualsevol persona i la seva "família", és un client potencial.
Definició.-
És una proposta d'entrenament lúdic mental relacional a partir de voler recordar en el futur a la fi de respondre de forma competent, segura i amb certesa, davant situacions reals.
El punt de vista del Cooppel actiu relacional:
"COOP":
C: Cos-Ment. La respiració i el pols. El Silenci intern Mental (SiM).
O: Observem la nostra Ment
Observació i identificació dels factors del record mental. (FiLS)
Observació, anàlisi, control i interpretació dels factors del record mental (PeRFILS)
P: Participem, protegim, permetem
Patrons relacionals personals i en família (PaTRONS).
Pràctica reflexiva dels tallers d'estratègies lúdiques. "PEL"
E: Entrenament de les estratègies: identificar, diana, fabricació xuls, mercat, banc i aplecs
L: Lúdico mental. Nucli de 3 rols, 3 jocs i 3 seqüencials de jugades, partides i partits..
Tasca:
L'entrenament es comunicatiu i creatiu, es resolutiu, preventiu i restaurador, amb un sentit comú cooperatiu.
Objectiu:
Consciència, anàlisi i sensibilitat en resoldre problemes pràctics de la vida de cada dia.
Objecte dels processos.-
Es centra en el cos, la ment i en la fabricació de xuletes, el mercadeig i la banca amb jugades, partides i partits.
Aspectes:
Concentració mental
Talent i do.
Cooppel Pich.-
Parts principals d’un pich?. Per això us proposo un "pich" amb les següents parts:
Resumint les parts o seccions d’un pich:
◦Problema
◦Solució
◦Mercat:
▪A qui us dirigiu, quin tipus de persona serà el vostre client.
▪Competència, altres empreses del sector que ofereixen el mateix producte o similar.
◦Model de negoci; com guanyareu diners amb la vostra proposta, un càlcul bàsic.
◦Qui sou? Què aporteu de valor?
◦Una secció de passes fetes, per mostrar la vostra implicació i capacitat, dona credibilitat a la vostra proposta.
◦Crida a l’acció: Que voleu que facin els oients?
•Ajudar-vos a explicar el vostre projecte,
•trobar inversors,
•trobar socis,
•ser clients.
Fonts digitals J.M. Ferran:
https://cooppeloasis.blogspot.com/
https://indexjmferrangmail.blogspot.com/
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada