FLAIX 09.- El Cooppel PICH. Allí on hi hagi una persona que pensi i vulgui superar-se, allí tenim un client potencial.-

  


El Cooppel. PICH

Obert a tothom.- 

Allí on hi hagi una persona que pensi i vulgui superar-se, allí tenim un client potencial.-

Podem dir que qualsevol persona i la seva "família", és un client potencial.

Definició.- 

És una proposta d'entrenament lúdic mental relacional a partir de voler recordar en el futur a la fi de respondre de forma competent, segura i amb certesa, davant situacions reals.

El punt de vista del Cooppel actiu relacional:

"COOP":

C:  Cos-Ment. La respiració i el pols. El Silenci intern Mental (SiM).

O:  Observem la nostra Ment

Observació i identificació dels factors del record mental. (FiLS)

Observació, anàlisi, control i interpretació dels factors del record mental (PeRFILS)

P: Participem, protegim, permetem

Patrons relacionals personals i en família (PaTRONS).

Pràctica reflexiva dels tallers d'estratègies lúdiques. "PEL"

E: Entrenament de les estratègies: identificar, diana, fabricació xuls, mercat, banc i aplecs

L: Lúdico mental. Nucli de 3 rols, 3 jocs i 3 seqüencials de jugades, partides i partits..




Tasca:

L'entrenament es comunicatiu i creatiu, es resolutiu, preventiu i restaurador, amb un sentit comú cooperatiu.

Objectiu:

Consciència, anàlisi i sensibilitat en resoldre problemes pràctics de la vida de cada dia.

Objecte dels processos.- 

Es centra en el cos, la ment i en la fabricació de xuletes, el mercadeig i la banca amb jugades, partides i partits.

Aspectes:

Concentració mental

Talent i do. 

Cooppel Pich.-

Parts principals d’un pich?. Per això us proposo un "pich" amb les següents parts:

Resumint les parts o seccions d’un pich:

◦Problema

◦Solució

◦Mercat:

▪A qui us dirigiu, quin tipus de persona serà el vostre client.

▪Competència, altres empreses del sector que ofereixen el mateix producte o similar.

◦Model de negoci; com guanyareu diners amb la vostra proposta, un càlcul bàsic.

◦Qui sou? Què aporteu de valor?

◦Una secció de passes fetes, per mostrar la vostra implicació i capacitat, dona credibilitat a la vostra proposta.

◦Crida a l’acció: Que voleu que facin els oients?

•Ajudar-vos a explicar el vostre projecte,

•trobar inversors,

•trobar socis,

•ser clients.


Fonts digitals J.M. Ferran:

 https://cooppeloasis.blogspot.com/

https://indexjmferrangmail.blogspot.com/

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

FLAIX 14.- Els sentiments de plaer i de l'orientació sexual entre les adolescents estan a la deriva.-

FLAIX 21.- JAS vol dir TINGUES

FLAIX 12.- Guió de protocol del X DALT Cooppel 2021.-